Overstap(?) naar Generation Connect - help!

  • 15 September 2013
  • 2 reacties
  • 163 Bekeken


Hallo Eva, of andere hulpvolle user.



ik ben onlangs overgestapt van bedrijfsabo naar een pay-go. Dit om dan later zelf een keuze te kunnen van abonnementstype.

Mijn eerste oplaadbeurt had ik gekozen vr 20€ via de Generation Connect optie.

MAAR dit lijkt niet gelukt te zijn aangezien sms'en en surfen me nog steeds krediet kost.

ik zie nu dus bij 'Mijn producten': P&G Easy. dus gebeld naar 6000, de vriendelijke stem zei dat dit normaal was en dat ik verkeerd was in te denken dat ik onbeperkt kon sms'n. ik kon niet blijven discussieren en heb dan neergelegd in de hoop online van plan te kunnen veranderen.

HELAAS ook via eservices kan ik niet veranderen naar Generation connect.



Mijn krediet is bijna op en wil nu echt wel opladen met overstap naar Generation Connect. hoe ga ik tewerk ? ik heb namelijk geen zin om opnieuw 20€ aan het verkeerde plan te hangen.



Bedankt voor je hulp.



Filip

2 reacties

Beste,

kan u via een privé bericht even uw gsm nummer meedelen aub, dan kijk ik het even voor u na.

Bedankt en met vriendelijke groeten,

Eva.
Beste,

Gelieve ons te verontschuldigen omdat uw contact met Proximus/Belgacom
niet naar wens is verlopen.

Het spreekt voor zich dat
klantgerichtheid en dienstverlening essentieel zijn in ons bedrijf. Bedankt om
uw ongenoegen uit te spreken en ons nuttige informatie te bezorgen. Wij
verzekeren u dat wij al het mogelijke doen om zulke tekortkomingen in de
toekomst te vermijden.

U
hebt mij gewezen op de uitlatingen van een Proximus/Belgacom-medewerker met wie u contact
hebt gehad. Wij stellen het op prijs dat u dit hebt gemeld en wij verzekeren u
dat een dergelijke houding niet wordt geduld binnen dit bedrijf.

Graag benadrukken wij dat een vlekkeloze dienstverlening
een prioriteit is van onze onderneming.

Mvg

Eva

Reageer