Skip to main content
Hallo,

vroeger was ik Proximus-klant tot ik 07/2016 overstapte naar mobile vikings.

Op 1 april 2017 deed ik echter online aanvraag om terug naar Proximus over te stappen. Ik kreeg hiervan een simkaart en een bevestiging, maar bleef bij mobile vikings. Na een week later langs te gaan bij een proximus center vertelden ze me dat de overdravht niet te vinden was. De mevrouw hielp me aan een nieuwe overdracht, met weer een nieuwe simkaart en een contract. WEER een week later (18/04) ging ik naar een ander proximus center, waar ze weer m'n overdracht niet konden vinden...hier kreeg ik voor de derde keer een nieuwe simkaart+contract, nu zou deze weer binnen de 48 uur overgedragen worden, maar met nog maar drie uur op de teller begin ik me al klaar te maken voor de derde teleurstelling. Heeft iemand dit ook al eens voorgehad? Hoe werd dit opgelost? M'n enthousiasme om weer Proximus-klant te worden verminderd steeds meer & meer.
Geen reactie

Reageer