Skip to main content
Hallo



Op zondag 26 maart 2017 kreeg ik om 15:42 plots 5 berichten van Proximus aangaande het verbruik van mobiele data. Zoals te zien is in de bijgevoegde foto's beweert men dat ik op enkele ogenblikken (nl. 13:16) mijn 2GB heb vebruikt + voor nog eens 60 euro extra. Dit tot mijn grote verbazing, aangezien ik om dat tijdstip thuis rustig tv was aan het kijken en niets heb gedownloadt op mijn smartphone. Bovendien vind ik het onaanvaardbaar dat dergelijke berichten mij pas enkele uren later bereiken, en dan ook nog eens verkeerde informatie geven. En neen, ik stond niet op vliegtuigstand of dergelijke. Wat zijn mijn mogelijkheden ?



Met vriendelijke groeten
Dag Glenn,



Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr en contactnr)



Dan kijken we het graag voor je na.



Met vriendelijke groeten



Koen

Reageer