overschrijding limiet

  • 12 June 2013
  • 4 reacties
  • 599 Bekeken


beste,


Ik heb een generation mtv abonnement met 500 mb inbegrepen.


Nu was men vraag, Hoe kan het dat ook al ben ik nog niet over men limiet er toch overschrijding van de betalende bundels is met iets meer dan 10 euro.


Op 3 mei was ik het belgacom center te wijnegem, om daar een microsimkaart voor men nieuwe smartphone te halen, ze hebben die geplaatst en dan werd men gsm automatisch geconfigureerd. dus is daar een internetverbinding geweest, en dat zou betalend zijn, terwijl ik nog men volledige 500 mb had.


grtjs

4 reacties

Beste Tania,
Zou het mogelijk zijn om uw gsmnummer of klantenrekeningnummer door te geven zodat wij het voor u kunnen nakijken?
Mvg Eva
Beste tania,

Ik heb u gisteren al laten weten dat ik dit aangepast heb.
Alles is dus in orde.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Toon,

Nadat het datavolume dat in uw bundel zit opgebruikt is, geldt de beperking van het nationale dataverkeer tot 60 euro. Deze beperking kan op verzoek van de klant verwijderd worden via het gratis nr. 080022909. (let op : u bent dan wel volledig verantwoordelijk voor uw verbruik)
Het eerste smsje werd verstuurd op 17/6 om 01u02.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Toon,

De limiet kan niet willekeurig aangepast worden; het is 60 euro of geen limiet.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer