Skip to main content
vorige maand kreeg dochter een smsje dat ze al 60euro over haar maandelijks bedrag zat. Nu heeft ze deze sms pas na 10 dagen ontvangen terwijl als ze keek op de app ze zogezegd nog altijd niet aan het maximum zat
Dag bartprovoost,

Stuur je het betrokken gsm nummer even door? Dit kan ook via een privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Ik heb een gelijkaardige ervaring gehad in Juni. Aangekomen in Libanon en pas 2 dagen later een bericht ontvangen van Proximus met de tarieven voor Libanon "Welkom in Libanon, kosten voor ..........". Dan heb ik een bericht van "U bent Eur10 boven uw limiet" en "U bent Eur60 boven uw limiet" gelijktijdig ontvangen. Dit was voor Roaming (mobiele data). De berichten van Proximus mochten wel eerder verstuurd geweest zijn en ik begrijp dat roaming veel kost maar dat het Euro21,50 per MB zou kosten had ik nooit verwacht. Dus Proximus, sneller uw klanten informeren aub.
Trouwens - "Mijn verbruik" op de My Proxymus App werkt niet altijd. Zelfs een dag later soms niet geupdate

Reageer