overschakeling op vdsl 2

  • 5 January 2011
  • 4 reacties
  • 422 Bekeken

beste eva,

Graag zou ik thuis een 2de tv-toestel aansluiten en ook gebruiken van de hd-zenders.
Ik heb vernomen dat dit bij mij thuis nog steeds niet mogelijk is omdat ik nog niet op vdsl 2 ben aangesloten.
Nu is mij lange tijd geleden verteld dat dit eind 2010 in orde zou komen, uiteindelijk zijn we al begin 2011 en ik kan nog steeds geen hd-zenders bekijken, of een 2de tv-toestel aansluiten.

Zou het mogelijk zijn om nog eens na te kijken wanneer deze functies voor mij beschikbaar worden, zodat ik toch enig idee heb wanneer dit ooit zou mogelijk zijn.
mijn login is fa 240354

alvast dank bij voorbaat,
nino romeo

4 reacties

Dit kan je hier zelf controleren: http://www.belgacom.be/bwt/Login.action?productName=TV&request_locale=nl

grts
beste,

bedankt voor het snelle antwoord. Als ik dit voor mijn lijn controleer via de meegedeelde website, bekom ik het volgende als resultaat

Mogelijkheden kijken & tegelijkertijd opnemen





















Mogelijkheden TV 1e tv
Kijken Opnemen
1 tv niet-HD niet-HD

Deze informatie wist hiervoor ook al. Ik zou gewoon graag een idee krijgen wanneer hd-zenders en een 2de tv ook voor mij tot de beschikbare mogelijkheden behoren. Of moet ik hieruit concluderen dat dit voor mij nooit mogelijk zal zijn. Hopelijk kan iemand me een idee van een richtdatum of dergelijke.

met vriendelijke groet

nino romeo
Badge
beste nino romeo

indien er gegevens/datum bekend zijn omtrent HD zijn deze op de bedoelde zoek/test site zichtbaar, zoniet zijn er voorlopig geen gekende vooruitzichten

groeten-muisje
Voorlopig is het dus nog niet mogelijk voor jou.

Reageer