Skip to main content
begin november een tuttimus pakket genomen met 2 gsm nr bij

een gsm nummer direct ok



het andere hadden ze per ongeluk gsmnr bij rubriek klantnr gezet dus geweigerd bij telenet

intussen heb ik al 4* geprobeerd telkens kwam het ok...

vandaag grondig beu en na 5 *proximus en 3* telenet aan de lijn hebben gehad vrees dat ik het opgeef



proximus vraagt schriftelijk overzet van telenet, die hebben dat niet meer en zeggen mij dat proximus maar 1* overzetting heeft gevraagd en alle andere * niets doorgekomen



proximus belooft elke * dat het goed komt en dat ze intern het gaan oplossen



pftt ik ben het grondig beu...
Dag Kristof,



Dossier 40535378 is hiervoor al in behandeling.



De bevoegde dienst zal je verder informeren.



groetjes,



HeidiE
Beste,



Eindelijk nr overgeschakeld... Maar nu volgend probleem, verkeerd formaat simkaart. 3 weken geleden telefonisch opgelost met simkaart overzetten. Nu kan dit niet 3 weken later. Weer dossier geopend... Hopelijk snel opgelost...

Ben is benieuwd of er enige vorm van compensatie of verontschuldging zit aan te komen. Mvg kristof
Dag Kristof,



Alvast de excuses,



Heb je al reeds een nieuwe simkaart?



Kan je mij het nummer van de nieuwe simkaart bezorgen?



Deze begint met 2100...



Je kan deze doorsturen via deze link.





Met vriendelijke groeten



Koen
Eindelijk!



Na het wantrouwen dat het niet gaat goedkomen beslist om nog is naar proximus winkel te gaan. Eerste bezoek geen succes uurtje later teruggereden en toen wel eindelijk gelukt. Eindelijk een bekwaam iemand. Die man is goud waard voor proximus want alle andere personen (20tal hebben niet geholpen). Diep teleurgesteld in proximus hun klantendienst. Hier hou ik in de toekomst zeker rekening mee. Shame on you proximus!

Reageer