overschakelen van pay & go smart naar generation connect
Beste,
Ik probeer al een hele week over te stappen van pay & go smart naar generation connect. (wil ervoor kiezen om zelf telkens te herladen, niet automatisch)
Online kan ik dit niet doen. In de shops kunnen ze mij ook niet verder helpen..
Intussen al 4 keer naar 6000 gebeld en daar spreken ze elkaar telkens tegen.
1e keer: komt in orde, morgenochtend krijg je sms dat generation connect actief is. => Is niet gebeurd.
2e keer: ze hebben nog niets ondernomen hoor. Opnieuw: tegen vanavond is dit oké. => Opnieuw niet gebeurd.
3e keer: Mevrouw zegt me: wat hebben ze jou wijsgemaakt? Dit kunnen wij niet doen, maar de shops wel. Was gefrustreerd, want dit kan toch niet meer. Zei dat ze het toch in orde zou maken en deze morgen zou ik sms ontvangen dat ik vanaf nu generation connect heb en mag herladen, => Maar opnieuw is dit niet gebeurd..
Kunt u mij alstublieft een antwoord hierop geven en mij helpen, word er wat gek van.
Met vriendelijke groeten
A
Beste,
Kan u uw gsmnummer even doorsturen aub. Dan zal ik het overzetten voor u.
Mvg Eva
Kan u uw gsmnummer even doorsturen aub. Dan zal ik het overzetten voor u.
Mvg Eva
A
Ik heb uw gsmnummer niet ontvangen. Mvg Eva
A
Ik heb uw gsmnummer ontvangen. Maar blijkbaar hebben we een algemeen probleem om de nummers op generetion connect te zetten. De technische dienst heeft een ticket opgemaakt, en uw probleem zal binnen de 3dagen opgelost worden. Het ticketnummer is IM4916223. Mvg Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.