Hoe kan ik tariefplan Pay & Go Smart wijzigen naar Smart +15???
Ben al langs gegaan in een verkoopspunt van Belgacom/Proximus en daar heeft men het gewijzigd, doch komt niet op de smartphone.
Ook al getelefoneerd naar 1911, maar tariefplan Smart +15 krijg je niet te horen als keuzemogelijkheid.
Hoe kan ik dit in godsnaam wijzigen???
Bladzijde 1 / 1
Beste Katrien,
Excuses voor het late antwoord.
Voor een wijziging van een abonnement kan u gerust contact opnemen met onze klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800. Men zal u daar graag verder helpen.
U kan het eventueel ook zelf wijzigen, online, door het abonnement te selecteren en voor de optie 'oproepnummer behouden' te gaan.
In de winkel kan men dit ook wijzigen voor u zoals u reeds aangaf. Wij kunnen dit gerust even nakijken indien u uw gegevens via een privé-bericht doorgeeft.
Het spijt me te horen dat u daar zo veel verwarring bij hebt ondervonden.
Ik hoop u met deze info van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groeten,
Marlies
Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden.
Excuses voor het late antwoord.
Voor een wijziging van een abonnement kan u gerust contact opnemen met onze klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800. Men zal u daar graag verder helpen.
U kan het eventueel ook zelf wijzigen, online, door het abonnement te selecteren en voor de optie 'oproepnummer behouden' te gaan.
In de winkel kan men dit ook wijzigen voor u zoals u reeds aangaf. Wij kunnen dit gerust even nakijken indien u uw gegevens via een privé-bericht doorgeeft.
Het spijt me te horen dat u daar zo veel verwarring bij hebt ondervonden.
Ik hoop u met deze info van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groeten,
Marlies
Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.