Beantwoord

Overschakelen simkaart

  • 7 December 2017
  • 3 reacties
  • 292 Bekeken

Hoi,

Ik ben 2 weken geleden overgestapt van Telenet naar Proximus. Pas sinds vandaag heeft Telenet mijn nummer vrijgegeven en kan ik enkel noodoproepen doen. Zoals gezegd heb ik mijn Proximus simkaart geplaatst, maar na 4uur nog steeds geen netwerk. Ik kan niemand bereiken , dus kan ook niet naar Proximus bellen om het in orde te maken... Leuk is anders
icon

Beste antwoord door AkiW 9 December 2017, 16:09

Bekijk origineel

3 reacties

tip: op www.crdc.be/ kan je alvast eens checken aan welke provider dit nummer nog eventueel gekoppeld is.
Reputatie 6
Badge +3
Hier staan nog contact mogelijkheden.
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, heel spijtig om dit nieuws van u te moeten vernemen. Dit is zeker niet de bedoeling. Alvast onze excuses voor al het ongemak. Kan u mij uw Proximus klanten nr en uw gsm nr ( via privébericht) doorgeven? Ik kijk dit graag na voor u. Mvg, Aw

Reageer