Een week geleden belt een medewerkster om een afspraak te maken om bij mij thuis de overschakeling te maken naar VDSL. Ok, ik maak een afspraak, so far so good. Vandaag belt de installateur mij (op het afgesproken tijdstip) om te zeggen dat het geen zin heeft om te komen omdat het nodige niet is gedaan bij de buren, om toegang te krijgen tot de verdeelkast in hun gebouw. Iets wat ik heel specifiek gevraagd heb toen de afspraak wel gemaakt. En wat me toen werd bevestigd door Proximus. Blijkbaar heb ik weer eens een dagje verloren met het wachten op niks en is Proximus ondanks alles zijn oude Belgacom manieren nog niet verleerd.
Ik had het moeten weten.
Bladzijde 1 / 1
Hey LouisB, alvast mijn excuses hiervoor. Ik heb het doorgestuurd naar onze dispatch dienst. Zij zullen dit voor je nakijken en het nodige regelen. Normaal gezien kunnen zij ook de toegang tot de verdeelkast regelen. Ze zullen je spoedig contacteren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.