Beantwoord

Overschakelen naar Familus met een werkgeversabonnement

  • 22 December 2017
  • 1 reactie
  • 171 Bekeken

Beste,

Ik heb gemerkt dat de voorbije twee maanden mijn factuur omhoog is gegaan met ongeveer 6 euro omdat het employee privilege programma dat ik normaal via mijn werkgever krijg niet meer van toepassing is op mijn huidig abonnement. Ik was nu even aan het onderzoeken wat ik best doe.

Mijn huidige factuur omvat:
- Internet Maxi 49,99
- Proximus TV 13,5
- Huur decoder 8 euro
Of dus in totaal 71,49 euro per maand, waarvan mijn werkgever tussenkomt voor het internetabonnement en er dus nog 21,5 euro overschiet voor mij om te betalen.

Als ik het goed zie dan omvat een Familus abonnement dezelfde voorwaarden voor internet en tv dan ik nu heb, en heeft dit er een vaste lijn bovenop. De totale kost daarvan is 67 euro per maand, inclusief decoder. Dat is dus minder dan mijn huidige factuur. Bovendien zou het employee privilege programma wel nog van toepassing zijn op triple play abonnementen zoals Familus.

Mij lijkt het er dus op dat ik minder zou betalen indien ik overschakel naar een Familus abonnement. Ik heb dan ook enkele vragen:
- Mijn werkgever komt tussen voor het internet abonnement. Wat is bij Familus het deel van de 67 euro waar het om gaat? Kunt u aub een breakdown geven van een Familus factuur zodat ik kan berekenen hoeveel ik uiteindelijk zou betalen?
- Kan ik eenvoudig overschakelen naar Familus zonder dat die tussenkomst van mijn werkgever voor het internet zou verdwijnen? Hoe pak ik dit best aan?
- Hoe kan ik mijn employee privilege programma heractiveren nadat ik ben overgeschakeld op Familus?

Bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Wim
icon

Beste antwoord door LorentzV 29 December 2017, 10:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Goededag Wim,

Helaas kan ik jou niet vermelden wat de voordelen zouden zijn bij een Familus pack met jouw Familus voordelen. Exclusieve klanten zoals jij die genieten van PFE en/of IFE kortingen hebben normaal een speciaal nummer gekregen van de werkgever om naar te bellen. Hier beschikken ze over de mogelijkheden van jouw korting.

Groetjes,
Lorentz.

Reageer