Beantwoord

Overschakelen gsm abonnement blijkbaar moeilijk??

  • 7 August 2016
  • 3 reacties
  • 264 Bekeken

Ik probeer nu al bijna een week mijn gsm abbo te veranderen van comfort 10 naar smart+15, tot hiertoe al 4 keer gebeld en naar de winkel zelf geweest.

Zaterdagmiddag om 12u04 eindelijk een mail gekregen met de bevestiging van mijn wijziging en op myproximus was het ook veranderd naar smart+15.
Ik was er dus eindelijk gerust in dat het in orde was tot ik deze morgend op mn gsm 2 berichten had gekregen met in het laatste sms dat ik het bedrag van 48€ aan mobiel verbruik zou overschreden hebben en bij myproximus wordt er mij zelfs 65€ aangerekend al voor de maand augustus.
Op myproximus is tevens mijn volume ook gezakt naar +-845mb.

Tevens is mijn mobiel niet in n pack gestoken maar apart en ik dacht toch dat je dan 500mb meer volume kreeg?? Ik niet dan veronderstel ik.

Dit kan echt niet!! Ik weiger dan ook maar 1 cent hiervoor te betalen en ben het ondertussen echt wel kotsbeu aan het worden!! Zolang moeten wachten voor een verandering, als je denk dat het in orde is wordt je gefactureerd en dan zit het nog niet eens in een pack ook.En een waarschuwingsbericht de dag later = not done!

We zijn al meer dan 10 jaar klant bij proximus maar op deze manier worden het er zeker geen 11!
Ik wou dit in orde hebben omdat we dinsdag vertrekken voor een weekje met het gezin maar als dit niet in orde komt bye bye proximus!

Graag enige reactie?!
icon

Beste antwoord door josm 8 August 2016, 14:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge
Dag Lieve,

Hiervoor heeft een collega van de winkel in Aalst een uur geleden een dossier met nr. 27432034 opgemaakt.

Een collega zal je hierover contacteren.

Groetjes,

Jos
Beste,

Ik ben al op de hoogte, ik ben namelijk zelf ervoor nog maar eens naar de winkel geweest.

Mvg
In Aalst is er inderdaad een dossier over opgemaakt maar verder heb ik er niets meer over gehoord en er is nog steeds niets veranderd?! We hebben opnieuw via mail contact opgenomen met Aalst (hebben ze zelf gevraagd indien er niets veranderde) maar vernemen van niemand iets. Het begint serieus lang te duren hoor!

Reageer