Beantwoord

Overschakelen familus extra factureringskost?

  • 13 November 2016
  • 2 reacties
  • 231 Bekeken

Sinds proximus onlangs zijn abonnementen met name Familus en Tuttimus heeft uitgebracht, vroeg ik me af of het overschakelen naar één van beide een extra kost zou brengen op het einde van de maand bovenop het oude abbonement of valt deze dan gewoon weg. Ik zou graag overschakelen, maar als dit extra kosten brengt dan wacht ik beter tot het einde van de maand.
icon

Beste antwoord door Marleen 14 November 2016, 16:55

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Het is te zien of je momenteel méér betaald of minder, als je nu minder betaald voor hetzelfde dat je zou hebben bij familus dan is er dus een méérkost. De prijzen zijn duidelijk alsook de extra's die je eventueel hebt.
Je kan eventueel de "tv bundel" uitschakelen om de prijs te drukken (-7,95€) en er is ook een korting van zes maanden geloof ik, 57,95 i.p.v. 74,95 = 17 x6 = 102€.
Ligt er dus allemaal aan hoeveel je nu betaald en uit welke diensten je pack bestaat.
én... als je verandert, beter altijd bij begin of einde van de maand.Op je factuur zie je duidelijk op welke datum je abonnement ingaat.
Reputatie 7
Badge +6
Als het over activeringskosten gaat, die betaal je niet bij een overschakeling van je oude pack naar Tuttimus/Familus.

Reageer