Overname GSM nummer

  • 15 February 2017
  • 1 reactie
  • 393 Bekeken

Op 16/12/2016 ingetekend op het Tuttimus-pakket, voorheen met alle diensten (internet, televisie, Gsm) bij Telenet. Technieker is alles netjes komen installeren op03/01/2017. Als cadeau gekozen voor het televisietoestel. Televisie zou worden geleverd op 03/02/2017 via Dynalogic. Enkele dagen na installatie nog steeds geen nieuwe SIM-kaart ontvangen (overname gsm nummer vanTelenet), gebeld naar Proximus, daar doodleuk te horen gekregen dat de SIM-kaart zou worden geleverd op 03/02/2017 samen met het televisietoestel. Ze waren wel zo eerlijk om toe te geven dat deze late levering van het kaartje een fout van hen betreft. Als oplossing kreeg ik mee om me naar een proximuswinkel te begeven en daar een simkaart te vragen, vervolgens opnieuw te bellen naar de klantendienst op de nieuwe simkaart te laten activeren op mijn klantennummer. Zo gezegd zo gedaan, nieuw kaartje gaan halen en gebeld naar klantendienst, daar te horen gekregen dat simkaarten niet telefonisch kunnen worden geactiveerd?! Terug naar de Proximuswinkel, daar hebben ze een mail verstuurd met de gegevens van de simkaart met de vraag om deze te activeren. Er werd me verteld dat dit binnen de 48uur in orde zou zijn. Ondertussen zijn we halverwege januari. Na twee dagen nog steeds geen activatie van de simkaart. Terug gebeld naar de klantendienst, daar wisten ze eerst van niets, hadden geen mail ontvangen. Na lang aandringen hebben ze toch de mail teruggevonden, er werd een oplossing binnen de 24uur beloofd. Na 24u, nog steeds geen activatie... Sedertdien tot 03/02/2017 bijna dagelijks aan de lijn gehangen met Proximus, tevergeefs... Er werd een oplossing beloofd, er werd beloofd me terug te bellen (er werd NOOIT teruggebeld). Op 03/02/2017 wordt het televisietoestel geleverd met jawel, een simkaart. Simkaart in toestel, niets, geen service.... Gebeld naar klantendienst, kaart ging binnen 24u worden geactiveerd. 24 uur later niets.... sedertdien weer bijna dagelijks gebeld met de klantendienst, tevergeefs! Telkens een andere medewerker aan de lijn die niet op de hoogte is van het probleem, uitleg steeds opnieuw moeten doen...

Ondertussen dus al anderhalve maand zonder Gsm-aansluiting...

Ik denk er sterk aan om verdere stappen te ondernemen, indien nog andere klanten van Proximus dezelfde problemen hebben, gelieve een berichtje achter te laten, ik bekijk het om ze te bundelen en over te maken aan de media (heb goede contacten).

Ik heb een kennis met een populaire internetblog (+70.000) volgers, hij is bereid om onze Proximus-perikelen met zijn volgers te delen.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Beste haussteven,

Bezorg je mij (via privébericht) klantgegevens voor nazicht?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,

HeidiE

Reageer