Beantwoord

Overgeschakeld van abonnement naar pre-paid. Waar zijn mijn punten beschikbaar?

  • 24 April 2017
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

Ik kreeg van jullie onderstaand mailtje.
Ik vond dit zeer attend en wou dus ook mijn punten graag inruilen.
Alleen ik zie ze niet meer staan in my proximus!
Graag hulp;

Je hebt je abonnement bij Proximus stopgezet. Hierdoor wordt ook je lidmaatschap bij Premium Club automatisch stopgezet.

De lidmaatschapsvoorwaarden van Premium Club vind je terug in onze algemene voorwaarden op www.proximus.be.

Je oude punten blijven nog beschikbaar gedurende een periode van 3 weken.

Ruil ze dus snel in! Nog vragen? Contacteer onze klantendienst via www.proximus.be/contact en wij helpen je graag verder.


Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team
icon

Beste antwoord door LorentzV 24 April 2017, 15:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Hey,

Kan je me vertellen wat je graag voor je punten zou wensen, dan doe ik het nodige Graag ontvang ik ook je klantnummer. Je kan dit opsturen in een privé bericht via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Lorentz.

Reageer