Skip to main content
tegen dat ik mijn abbonement actief krijg , Ben vrijdag naar proximus geweest om te veranderen van pre paid naar abbonement , daar zeiden ze dat het tegen de volgende ochtend zeker in orde ging zijn ??? niet dus ! heb dan zaterdag zelf nog gebeld , daar juist hetzelfde komt zeker in orde vandaag nog , we zijn nu ondertussen al zondag maar nog steeds zit ik met die herlaadkaart ??? mvg
Ja en bellen naar de helpdesk hiervoor op een zondag zal waarschijnlijk niet veel helpen want voor degelijke zaken te regelen is er naar het schijnt niemand

Maar ik zou toch eens bellen naar 0800 22 800 als ik u was, je hebt er niks bij te verliezen;



Vanuit België 0800 22 800 gratis

Vanuit het buitenland +32 475 15 60 00

Openingsuren

Technische vragen:

Elke dag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur (tot middernacht voor tv)

Verloren of gestolen gsm:

We blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7

Alle andere vragen:

Maandag tot en met zaterdag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur
heb dit reeds gedaan helaas niet voor vandaag maar gisteren ook gebeld en gingen het in orde brengen gisteren nog maar nog steeds niets afwachten en morgen opnieuw wachten zeker ? mvg
heb dit reeds gedaan helaas niet voor vandaag maar gisteren ook gebeld en gingen het in orde brengen gisteren nog maar nog steeds niets afwachten en morgen opnieuw wachten zeker ? mvg



Je weet toch dat je bij Proximus geduld moet hebben als een paard. 😉

Reageer