tegen dat ik mijn abbonement actief krijg , Ben vrijdag naar proximus geweest om te veranderen van pre paid naar abbonement , daar zeiden ze dat het tegen de volgende ochtend zeker in orde ging zijn ??? niet dus ! heb dan zaterdag zelf nog gebeld , daar juist hetzelfde komt zeker in orde vandaag nog , we zijn nu ondertussen al zondag maar nog steeds zit ik met die herlaadkaart ??? mvg
Bladzijde 1 / 1
Ja en bellen naar de helpdesk hiervoor op een zondag zal waarschijnlijk niet veel helpen want voor degelijke zaken te regelen is er naar het schijnt niemand
Maar ik zou toch eens bellen naar 0800 22 800 als ik u was, je hebt er niks bij te verliezen;
Vanuit België 0800 22 800 gratis
Vanuit het buitenland +32 475 15 60 00
Openingsuren
Technische vragen:
Elke dag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur (tot middernacht voor tv)
Verloren of gestolen gsm:
We blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7
Alle andere vragen:
Maandag tot en met zaterdag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur
Maar ik zou toch eens bellen naar 0800 22 800 als ik u was, je hebt er niks bij te verliezen;
Vanuit België 0800 22 800 gratis
Vanuit het buitenland +32 475 15 60 00
Openingsuren
Technische vragen:
Elke dag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur (tot middernacht voor tv)
Verloren of gestolen gsm:
We blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7
Alle andere vragen:
Maandag tot en met zaterdag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur
heb dit reeds gedaan helaas niet voor vandaag maar gisteren ook gebeld en gingen het in orde brengen gisteren nog maar nog steeds niets afwachten en morgen opnieuw wachten zeker ? mvg
Je weet toch dat je bij Proximus geduld moet hebben als een paard. 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.