op 28 januari heb ik bevestiging ontvangen dat mijn overgang naar tutimus in orde kwam.
Er is ook een techniecker langs gekomen. Nu komt het maar niet in orde op mijn factuur. Al 2 maanden achtereen moeten bellen omdat alle opties apart worden aangerekend ipv in mijn tutimus-pack. Het veranderd ook maar niet als ik op myproximus ga. Heb gisteren voor de 3de x gebeld, en ze zeiden dat het een fout is in het systeem, en ze hebben het (nog eens opnieuw aangevraagd, maar nog steeds geen verandering te zien. Het ziet er naar uit dat ik komende maand weer een veel te hoge factuur zal krijgen waar ik weer voor zal moeten bellen, raak er vermoeid van...
Heeft iemand dit nog meegemaakt?
Bladzijde 1 / 1
Wij maken exact hetzelfde mee ...
Dag Juventus96
Alvast excuses.
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we het graag voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Alvast excuses.
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we het graag voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.