Beantwoord

Overdragen vorige punten naar mijn nieuw klantnummer


sinds mijn overschakeling van "oude" abonnementen (vast, internet en mobile) naar één pack, zijn mijn punten verloren gegaan (ca. 11.000)
Mijn vorig kl nr. 63983 en 03805716
Mijn huidug kl nr. 620089506
icon

Beste antwoord door LorentzV 27 March 2017, 15:46

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Quanah,

Je bent overgeschakeld van een Business klantbestand naar een residentieel klantbestand. Je kon je 10941 punten overzetten tot 15/02/2017. Aangezien dit niet gebeurde, zijn de punten van je oude klantbestand vervallen.

Groetjes,

Lorentz.
Bij ons gaan de punten ook vervallen aangezien ik mijn email adres al maanden niet kan ingeven door "een technisch probleem". :?
Beste Lorentz V,

als je de hele historiek van mijn aanvraag bekijkt, dan merk je dat ik de overdracht (incl. punten!!) in september 2016, oktober 2016, december 2016 en januari 2017 heb aangevraagd. Dus kom nu niet af met te laat op 25/2/2017.
Kan je dit rechtzetten?

groeten
Reputatie 5
Badge +3
Dag Kendy,

Kunt u ons alvast de klantgegevens bezorgen?

Ik kijk het alvast graag eens na, wat had je wensen om te ruilen? Kan steeds in PB bereiken via nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Oprechte excuses voor de hinder.

Mvg, Nicky
Reputatie 6
Badge +3
Dag Quanah,

Bij het bekijken van je klantnummer zie ik geen documentatie staan omtrent dit onderwrp. Hoe heb je deze aanvragen dan gedaan?


Groetjes,
Lorentz.
Beste Lorentz,

deze aanvragen zijn allemaal elektronisch gebeurd via jullie interface. Waarschijnlijk vind je ze terug onder mijn oud klantnummer: 63983 (CATAM)
Reputatie 6
Badge +3
Dag Quanah,

Ik heb inderdaad 2 dossiers kunnen terugvinden waarin je dit had gevraagd, maar waar dit niet werd gedaan. Heb even de bevoegde collega's hierover gecontacteerd die mij zo snel mogelijk meer informatie kunnen geven, in de hoop jou alsnog de punten te kunnen geven op je nieuwe klantnummer. Het referentie nummer hiervan is 42096840.

Groetjes,

Lorentz.
Bedankt, dit klinkt hoopvol
Reputatie 6
Badge +3
Ik beschik helaas niet over de volledige kennis van Premium/Bizz Club dus heb ik het door gecommuniceerd naar de bevoegde dienst om jouw situatie zo professioneel mogelijk te behandelen, zonder dat je zelf nog eens contact moet opnemen. Sorry alvast voor het lange wachten!

Groetjes,
Lorentz
Paar jaar geleden ( zeker al een jaar of 4-5 geleden) werd ik gebeld of ik lid wou worden om punten te sparen. Ik moest geen verdere actie ondernemen. Ik heb toen toegezegd maar niets mee gedaan. Nu wou ik mn punten raadplegen, bleek het account van mn ouders aan mijn account gekoppeld dus ik kon geen punten checken. Heb daarnet een medewerker aan de lijn gehad en die verzekerde mij dat als ik op nieuw account aanmaakte, dat mijn punten werden overgezet. Nu heb ik een nieuw account aangemaakt en is mijn saldo 0. Gaat dit nog worden overgezet worden? Of heb ik echt 0-punten?

Met vriendelijke groeten,
Reputatie 5
Badge +3
Dag Evy,

Ik kijk het alvast graag eens met je na!

Kan je mij de klantgegevens bezorgen, via een privébericht? Dit kan je starten door op de volgende link te klikken nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Nicky

Reageer