Vraag

Overdracht simkaart duur langer dan 1 week

  • 14 July 2017
  • 0 reacties
  • 120 Bekeken

Beste,

Sinds 26/06 is mijn internet/gsm/tel in overgang van scarlet trio naar proximus tuttimus abbo.

Sinds een goede week hebben wij (vriendin & ik) twee simkaarten ontvangen, helaas is ons nummer nog steeds niet overgedragen (> 1 w) Sinds 14/07 09:00 is mijn vriendin volledig onbereikbaar! Ik zelf ben nog niet begonnen aan de overdracht!

TUTTIMUS is één van de top abonementen van proximus.

Bij de overgang had ik een vlottere service verwacht.
Rekening houdend met het feit dat ik van scarlet trio (39€/m) kwam en de overgang al drie weken duurt.

Het tuttimus abonnement werd telefonisch via het affinity program geactiveerd.

In bijlage vindt u mijn gegevens.


Met vriendelijke groet,
Matthias Blomme

0 reacties

Geen reactie

Reageer