Overdracht naar Proximus verloopt slecht

  • 18 July 2017
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Beste,
Na tiental keren contact gehad te hebben met jullie klantendienst, over deze vervelende situatie. Die maar niet opgelost geraakt. Ga ik nu toch een klachtmail sturen met de hele uitleg.
Eind december ben ik van Telenet overgegaan naar jullie. Allemaal heel leuk > NIET DUS!!!!
Wat een ELLENDE en MiSERIE heb uk door jullie!
Jullie gingen Telenet opzeggen, NIET GEBEURD. Jullie gingen het openstaand bedrag in orde brengen, NIET DUS!
Ondertussen moet ik het bedrag wel betalen aan een incassobureau!
Leuk als je weet dat ik een alleenstaande moeder ben die maar miet zien rond te komen met een minimumloon.
Ik kan er niet onderuit en zal het bedrag moeten betalen, waar haal ik het geld? Ik ben in deze situatie terecht gekomen door het vertrouwen dat ik in jullie gesteld heb.
In afwachting op een snelle respons en OPLOSSING, hoop ik dat het rechtgezet wordt!
Met vriendelijke groeten
Rocio Mendoza
Verstuurd vanaf mijn iPhone

3 reacties

Badge +4
Telenet internet en TV moet men zelf opzeggen, eventuele vaste telefoon wordt door proximus overgenomen, maar voor de andere dingen moet je zelf terug dragen naar een telenet center en zeggen dat je opzegt.
En easy switch dan? > bgctv.skynetblogs.be/#Easy-Switch
Reputatie 7
Badge +3
Dag Rocio09,

Bezorg je ons klantgegevens voor nazicht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

HeidiE

Reageer