Overdracht naar Mobile Vikings

  • 23 August 2017
  • 4 reacties
  • 996 Bekeken

Vorige week wou ik mijn abonnement wat upgraden in een proximus center. Daar wist mijn mij te vertellen dat dit niet ging, omdat mijn overeenkomst van mijn vast lijn te oud zou zijn?? Begrijpe wie begrijpen kan ???
Dus het gaat niet, dan zoeken we naar een andere oplossing. Dit was Mobile Vikings. Nu weigert Proximus mijn nummer vrij te geven. Ik hoop dat dit vandaag nog in orde kan komen, anders gaan al onze GSM, Datacards, internet en vast telefonie nog deze week weg bij proximus.

mbg Ivo Creve.

4 reacties

??? en wonder boven wonder geen reaktie.
Dank U Proximus dan zeggen ze klantvriendelijk te zijn.

Ik stap verleden maand met een proximus nummer de winkel binnen en vraag om de registratie ongedaan te maken.
Dan kan de persoon aan wie ik mijn nummer schenk, het thuis op zijn computer met zijn identiteitskaart registreren.
Is perfect mogelijk want ik heb het al gedaan, oude gsm met simkaart weggeven.
Die verkoopster behandelt mij als een mogelijke oplichter en begint een scene te maken. !!!
Uiteindelijk houd ze mijn simkaart achter ! Ik moet maar met die persoon ( die nota bene invalide is ) naar de winkel komen.
Thuis gekomen en volledig aangedaan, contact opgenomen met Proximus, gaven zij die verkoopster gelijk !!! hebben ze wel op mijn verzoek het nummer geblokkeerd, adieu belwaarde; ben nu bij andere provider.
ja als je dan toch zoveel problemen ondervindt zoals je hier al in verschillende topics gepost hebt zou ik toch al lang aan "easy switch" gedacht hebben 🤔

Anders toch eens beroep doen op een happyhouse technieker
zie voor meer info > proximus.be/happyhouse
Ik ben vrij mijn problemen aan te kaarten, moest Proximus toch oh zo perfect zijn dan was dit forum al lang een stille dood gestorven, ik vind hier problemen van jaren terug die tot op heden bij Proximus niet opgelost zijn. Dit forum moet mede aantonen dat er dingen verandert kunnen worden.
De problemen met opnames, de productkennis en klantvriendelijkheid in winkels, de bereidheid om klanten te helpen.
Er zijn zaken die voor mij en ook voor anderen niet lukken op bijvoorbeeld my proximus, het wijzigen van een email-adres...
Ik heb zelf moeten zoeken op het internet om mijn modem te resetten, ect. Men had dat aan telefoon kunnen uitleggen met begeleiding. Of in de winkel. Sorry maar uw antwoord komt over: niet tevreden = trap het af, typisch: het past goed bij wat ik er al van dacht ik ben dan ook van plan, samen met nog enkele familieleden over te stappen, ik wist niets over happy house zelfs dit forum bij toeval, reclame ontvang ik niet, ik ben op alles ingeschreven, zelfs op mij email niets. Als de klant natrappen eenvoudiger blijkt, goed bezig zou ik zo zeggen.
Ja dan behoor ik bij de gelukkigen die weinig problemen ondervinden ook mijn vader is al vele jaren lang een proximus tv klant zonder noemenswaardige problemen.
Blijkbaar draait het spijtig genoeg voor u dan helemaal anders uit!

Reageer