Tot september had ik het pack vast+internet+televisie, vanaf halverweg september heb ik het pack vast+mobiel+internet+televisie.Werd mij trouwens door de mevrouwen van het call-center zonder meerkost aangeboden. Groot was mijn verbazing als ik de eerstvolgende factuur ontving en daaruit bleek dat er niets gratis is. Ben dan toch maar mijn facturen beginnen uitpluizen en ik stelde vast dat het niet verbruikte krediet in het plan Pulse to Gsm éénmalig wordt overgedragen, zoals het staat vermeld in de voorwaarden; voor de mobiel betaal ik nu per maand 10 euro; vermits ik weinig gebruik maak van de gsm wordt dit krediet nooit opgebruikt en ik meen af te leiden uit de voorwaarden op het internet dat 'het resterende belkrediet van de bundel wordt overgedragen naar de volgende maand; geen enkele verplichting om de hele bundel op te gebruiken, er gaan geen minuten of sms'jes verloren'. Ik gaat dus van de veronderstelling uit dat de overdracht van het saldo niet éénmalig is zoals bij de Pulse to gsm. Mijn belkrediet blijft maar op 20 euro staan, niettegenstaande ik gedurende de afgelopen maanden steeds 10 euro betaal. Ik kontakteerde vandaag de klantendienst; de trouwens vriendelijke mevrouw kon mij over deze éénmalige overdracht geen antwoord geven nadat ik haar had gewezen op de omschrijving hierboven; zij verwees mij uiteindelijk om de algemene voorwaarden te raadplegen maar daar vind ik niets terug van de overdracht van belkrediet ingeval van mobiele telefoon.
Bladzijde 1 / 1
Als je weinig belt en/of SMS't (voor minder dan 10 € per maand) is het nooit goedkoper een abonnement te nemen. Prepaid is dan altijd gunstiger en het is ook een jaar geldig vanaf de laatste herlaadbeurt..
Het klopt toch wat u zegt? Het resterende saldo wordt eenmalig overgedragen, dit wil dus zeggen dat u per maand maximum €20 aan krediet heeft.
vb:
vb:
begin | verbruikt | einde | |
januari | €10 (jan) | €4 | €6 (jan) |
februari | €10 (feb) + €6 (jan) | €4 | €10 (feb) + €2 (jan) |
maart | €10 (maa)+ €10 (feb) (de €2 van januari vervalt, slechts één maand overdraagbaar) | €4 | €10 (maa) + €6 (feb) |
april | €10 (apr)+ €10 (maa) (de €6 van februari vervalt, slechts één maand overdraagbaar) | €4 | €10 (apr) + €6 (maa) |
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.