Sinds begin Juli van dit jaar tracht ik een abonnement voor internet en TV over te dragen naar een andere persoon. We hebben namelijk een appartement verkocht en de nieuwe eigenaar wou graag het Proximus abonnement overnemen. Na contact met het callcenter hebben we de nodige documenten opgestuurd. Na meerdere telefoons , een schriftelijke klacht, ... nog steeds geen regeling. Wat een service!!! En dit omdat wij tevreden waren van Proximus en hierdoor ook andere mensen overtuigd hebben om met Proximus in zee te gaan!!! Ondertussen blijven wij de facturen betalen en krijgen telefonisch telkens de bevestiging dat het zal opgelost worden.... Dit is een bedrijf als Proximus onwaardig!!!
Bladzijde 1 / 1
Tja, het lijkt me in dit geval best een aangetekende brief met officiële ingebrekestelling (met alle nodige elementen) op te sturen en waarbij gevraagd wordt het probleem definitief te regelen voor een bepaalde datum (bv. 16/10/2017) en waarbij gesteld wordt dat het probleem - indien niet geregeld tegen dat tijdstip - zal voorgelegd worden aan de ombudsdienst telecommunicatie voor oplossing
Probeer het mss toch nog eerst eens morgen door een privébericht te sturen want zo zijn er toch al mensen met het zelfde probleem verder geholpen geweest en als het niet bijtijds in orde komt kan je altijd verdere stappen ondernemen.
op dit Forum, kunt u een privébericht aan Het Proximus Team sturen via deze onderstaande link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.