Skip to main content
Beste

Kan je eens even mijn faktuur nakijken want dit klopt toch niet denk ik.

Ik zou maar 15,60 euro moeten betalen terwijl ik, denk ik toch veel meer moet betalen.

Zou je dat eens na kunnen kijken om verrassingen te voorkomen a.u.b.

Groetjes Fran
Beste

Nog altijd wacht ik op een antwoordt van jullie.

Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Graag had ik ook een andere datum gehad voor mijn betalingen

Moest het kunnen rond de 10 de van elke maand, want dan krijg ik maar eerst mijn loon

Hopend op een antwoordt

Groetjes Fran
??????

Waarom krijg ik geen antwoordt

Ik wacht al 4 dagen op antwoordt van jullie ?
Hallo Francoise!



Kan u mij even uw klantennummer sturen via een privébericht aub?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dan kan ik het nodige voor u nakijken.



Mvg,



Wouter

Reageer