Beste
Kan je eens even mijn faktuur nakijken want dit klopt toch niet denk ik.
Ik zou maar 15,60 euro moeten betalen terwijl ik, denk ik toch veel meer moet betalen.
Zou je dat eens na kunnen kijken om verrassingen te voorkomen a.u.b.
Groetjes Fran
Bladzijde 1 / 1
Beste
Nog altijd wacht ik op een antwoordt van jullie.
Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Graag had ik ook een andere datum gehad voor mijn betalingen
Moest het kunnen rond de 10 de van elke maand, want dan krijg ik maar eerst mijn loon
Hopend op een antwoordt
Groetjes Fran
Nog altijd wacht ik op een antwoordt van jullie.
Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Graag had ik ook een andere datum gehad voor mijn betalingen
Moest het kunnen rond de 10 de van elke maand, want dan krijg ik maar eerst mijn loon
Hopend op een antwoordt
Groetjes Fran
??????
Waarom krijg ik geen antwoordt
Ik wacht al 4 dagen op antwoordt van jullie ?
Waarom krijg ik geen antwoordt
Ik wacht al 4 dagen op antwoordt van jullie ?
Hallo Francoise!
Kan u mij even uw klantennummer sturen via een privébericht aub?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kan ik het nodige voor u nakijken.
Mvg,
Wouter
Kan u mij even uw klantennummer sturen via een privébericht aub?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kan ik het nodige voor u nakijken.
Mvg,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.