Skip to main content
Beste

ik ben nu sinds woensdag bij jullie klant en vanaf dag is is alles al fout gegaan.

ik ben helemaal niet blij met gang van zaken elke keer 30 min aan die lijn hangen voor is antwoord te horen.

jullie hebben al zeker 3 keer mijne fox eraf gehaald dan niet en dan wel.

dan ging fox niet voor serieopname en de replay ging ook weeral niet.:?

Dan gingen jullie normaal de dinsdag komen de 6 december en hebben jullie mij ook in kou laten staan en mij dan dag nadien in dagafspraak gezet waar ik ook niet van gediend van.

ik zie in mijn my proximus mijn klacht staan maar wil graag een snelle afhandeling en wil dat mij iemand belt een dossierbeheerder iemand met rechten heb al paar keer mijne uitleg gedaan ik wil nu ook duidelijk antwoord van jullie en natuurlijk schadevergoeding of compensatie van 1 maand van al mijn diensten dit is wel op zijn plaats vind ik!!

ben zeer ontevreden nu bij jullie 😠
Tja Het Voormalig staats bedrijf denkt alleen maar aan geld vangen

Klachten niet genoteerd en niet op gereageerd

Ben met de Laatse Poging bezig om mijn gelijk te krijgen Maar ben er bang voor da dat nie gaat lukken







Dan wachten we het wel af op een rechtszaak of de Deurwaarder hier
Beste,

Ik stel voor dat jullie een privébericht sturen naar Het Proximus Team en dan zullen mijn collega's vanaf maandag zo spoedig mogelijk antwoorden.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst in te vullen in het voorziene veld en vervolgens te klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Mvg,
Beste,

Ik stel voor dat jullie een privébericht sturen naar Het Proximus Team en dan zullen mijn collega's vanaf maandag zo spoedig mogelijk antwoorden.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst in te vullen in het voorziene veld en vervolgens te klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Mvg,
Oh gaat dat dan wel werken ben al 10 maanden bezig voor mijn dingen te regelen in de Proxymus shop of telefonisch wat niet werkt wordt je in de wacht gezet wordt de verbinding verbroken Ze nemen de klacht niet serieus
Oh gaat dat dan wel werken ben al 10 maanden bezig voor mijn dingen te regelen in de Proxymus shop of telefonisch wat niet werkt wordt je in de wacht gezet wordt de verbinding verbroken Ze nemen de klacht niet serieus

Wij trachten altijd zo spoedig mogelijk alle privéberichten te behandelen. Afhankelijk van de hoeveelheid berichten kan er wat vertraging op zitten, maar antwoord krijg je gegarandeerd.

Mvg,
als het telefonisch nie goed wordt opgereageerd en word doorverwezen naar een proxymus center en daar wordt je weer van het kastje naar de muur gestuurd dan weet je het ongeveer wel

Komende week de laatse Poging ondernemen om eens gehoord te worden en mijn klachten serieus worden genomen

Reageer