Ik kan op dit moment via outlook geen mails versturen. Ontvangen kan wel.
Bij het versturen krijg ik de melding : foutcode 0x800ccc6f , maar verder ook : reactie server 554 - acces denied - under investigation for spam abuse.
Wat betekent dit ? Is dit algemeen, of treft dit mij alleen. Mails die ik wil verzenden, zijn normale mails.
Ook via het mailadres van mijn vrouw in outlook, blijven de mails gewoon staan.
Wie kan mij helpen ?
Ro
Bladzijde 1 / 1
Ro herstart eens je bbox door hem 5 seconden stroomloos te zetten en probeer dan eens of het lukt.
Hey Ro,
Ik ben dit even gaan opzoeken en dit heb ik gevonden.
Probleem:
OPLOSSING
Stap 1:
Gebruikt de klant wel degelijk Outlook (Express) voor het verzenden, en niet Hotbar (bijvoorbeeld)?
Stap 2:
Gelieve de klant uit te leggen dat het bericht ofwel een virus bevat, ofwel als SPAM bestempeld wordt.
Stap 3:
In bepaalde gevallen wordt het probleem opgelost door het vernieuwen van het IP-adres (met name in het geval van een SPAM probleem). Vraag dus aan de klant om de verbinding verbreken en terug op te starten om zo een nieuw IP-adres te krijgen.
Een herstart van je modem kan zeker helpen.
Mvg,
AndyM
Ik ben dit even gaan opzoeken en dit heb ik gevonden.
Probleem:
Er is een onbekende fout opgetreden. Onderwerp '', Account: 'pop.skynet.be', Server: 'relay.skynet.be', Protocol: SMTP, Reactie van server: '554 5.7.1 Command rejected', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 554, Foutnummer: 0x800CCC6FofDit wil zeggen dat de email van de klant herkend is als spam of een virus bevat.
Onderwerp 'test', Account : 'pop.skynet.be', Serveur : 'relay.skynet.be', Protocol : SMTP, Reactie van server : '554 Under investigation for spam abuse- see http://www.belgacom.be/internalblacklist for more info', Poort : 25, Beveiligd (SSL) : Nee, Serverfout : 554, Foutnummer : 0x800CCC6F
OPLOSSING
Stap 1:
Gebruikt de klant wel degelijk Outlook (Express) voor het verzenden, en niet Hotbar (bijvoorbeeld)?
Stap 2:
Gelieve de klant uit te leggen dat het bericht ofwel een virus bevat, ofwel als SPAM bestempeld wordt.
Stap 3:
In bepaalde gevallen wordt het probleem opgelost door het vernieuwen van het IP-adres (met name in het geval van een SPAM probleem). Vraag dus aan de klant om de verbinding verbreken en terug op te starten om zo een nieuw IP-adres te krijgen.
Een herstart van je modem kan zeker helpen.
Mvg,
AndyM
AndyM en Martin, bedankt voor jullie geheugensteuntje om de bbox3 even af te zetten.
Nadat we dit gedaan hadden, werden de mails onmiddellijk terug verstuurd.
Nogmaals bedankt voor de support !
Ro
Nadat we dit gedaan hadden, werden de mails onmiddellijk terug verstuurd.
Nogmaals bedankt voor de support !
Ro
Hey dat is super goed nieuws 🙂 Fijne avond nog verder he .
AndyM, nog een fijne avond voor U ook .
Ro
Ro
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.