Skip to main content
Hallo,



Sinds een tijdje ben ik overgestapt naar Office 2016 en Outlook 2016. Nu doet zich het feit voor dat sommige mails niet van de server gedownload worden. Outlook geeft dat aan met een niet nader bepaalde foutcode.



Wanneer ik met mijn telefoon (imap) de mails check zie ik de niet gedownloade mails wel staan. Als ik ze dan gewoon forward komt die geforwarde mail wel goed aan in mijn outlook 2016 en als ik dan de bewuste mail via mijn telefoon wis gaan de foutcodes in outlook 2016 ook weg.



Op een oudere laptop heb ik outlook 2003 staan dusdanig geconfigureerd dat de mails op de server moet blijven staan. Daarmee worden alle mails wel goed gedownload.



Een google zoekactie heeft niet veel resultaat opgeleverd.



Iemand een idee wat hier gaande is.
ter info: hier vind je de instellingen voor verschillende mail clients al zal dat waarschijnlijk niet het probleem zijn bij u

-> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/e-mail-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

Reageer