Outlook 2010 - Reactie van de server is : OK

  • 4 May 2013
  • 6 reacties
  • 1040 Bekeken


Outlook 2010 - Windows 7 64-bit:


Sinds deze week krijg ik bij het 'deleten' van een mail in mijn in-box telkens de boodschap: 'De reactie van de server is: OK' en moet dan telkens dit bericht wegklikken om verder te kunnen werken.


Bij het verplaatsen van een mail bericht uit mijn in-box naar een andere map krijg ik telkens de boodschap: 'Kan het bericht niet verplaatsen. De reactie van de server is:OK'. Blijkbaar is het bericht in werkelijkheid wel verplaatst maar ook hier moet ik die boodschap eerst verwijderen om verder te kunnen werken.


Volgen de geschiedenis in Windows update zie ik geen recente updates voor Outlook vandaar dat ik Belgacom verdenk.Ben ik alleen met dit probleem??




6 reacties
















en waarom heb ik dit probleem dan niet in windows live mail !

als het zogezegd aan belgacom ligt !

dat snap ik toch niet goed !






Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter


















nu kan ik niet meer volgen, als je een mail account van skynet aanspreekt met outlook en er zijn problemen

en als je anderzijds een mail account skynet aanspreekt met live mail bv en er zijn geen problemen,

waarom zou Belgacom dan daar iets mee te zien hebben of zie ik de zaken helemaal verkeerd !






Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter















volgens mij ook niet want ander zou je dit inderdaad ook hebben met een andere mail client zoals ik hierboven al een paar keer aangehaald heb


en trouwens je zou het kunnen proberen met een portable client app om te zien of het dan ook gebeurt.


maar aangezien dit bij verschillende mensen het geval is vraag ik mij af of die twee programma's dit dan kunnen oplossen ik hoop het en ben benieuwd !


laat het eens weten .







Groetjes, Elsa















Bedankt voor de feedback Isabel



Groetjes, Elsa
















Isabel,


heeft effen de taak van Eva overgenomen ;-)


@ Frig, heb je wel een PB gestuurd naar Eva


altijd best eerst eens proberen te bellen 0800 22 800

en als dit te lang duurt voor er op genoem wordt

dan de vraag stellen aan Eva via PB




Groetjes, Elsa

















best eens deze vraag stellen door een privé bericht sturen naar Eva van BGC
















⚫ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door

http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank

en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.

(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)













Groetjes, Elsa


PS:Hou ons in het kort op de hoogte als je wilt, want uit privéberichten aan Eva

komt er normaal geen feedback dus kunnen andere forumleden er weinig van opsteken,dank u.





Reageer