Het is al de tweede keer nu dat ik plots alle e-mails van vroeger dan een bepaalde datum kwijt ben. In dit geval nu, alle ouder dan maandag 22/08. Ik was bezig mijn e-mails aan het bekijken op de server, niet op Outlook thuis, en het aantal inbox-mails kwam van 150 naar een stuk of 20.....ik heb ze nochtans niet gedeletet....
Edit Wim: verplaatst naar subforum Internet
Bladzijde 1 / 1
Staan deze mails bij je deleted items ? op welk mailadres heb je dit probleem ?
niemand anders in huis die ook kan inloggen in dit account en ze eventueel kan gewist hebben, 't is maar een vraag hé, je weet maar nooit 😉
Zijn de instellingen in je mailprogramma niet gewijzigd? Je kunt daar meestal instellen dat berichten die bv. ouder zijn dan 30 dagen moeten verwijderd worden. Het kan nl. zijn dat die instellingen bij een update van het mailprogramma naar default gewijzigd werden.
default zou eigenlijk "niet verwijderen" moeten zijn, maar mss zijn er dan mail clients waar dit anders is, weet ik niet vanbuiten.
nee niet bij deleted items. mijn e-mail is guy.vds@skynet.be
Ook niemand in huis die dat kan veranderen. En niets verandert in instellingen, daar kom ik al lang niet meer aan. Die mails van maandag de 22ste staan er nu nog altijd en de fout is al een week geleden gebeurt.....
Hi Sinjoor 😉 ik heb net alle instellingen doorzocht zowel in Outlook als op de server van Skynet, niets gevonden die daar op lijkt. Je kan enkel items verwijderen als je dat werkelijk wilt, maar niets automatisch......
Alvast bedankt 😉
Guy, dan zul je toch nog eens aan Proximus de vraag moeten stellen. Ik neem aan dat je op IMAP (mails synchroniseren op alle toestellen) staat en niet op POP3.
yep idd. thanks!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.