Skip to main content
Ik heb al een aantal jaren belgacom TV. In de periode heb ik al tweemaal een nieuwe decoder gehad. Reden hiervoor was steeds een defect. Ik heb echter gezien dat er weer nieuwe decoders zijn.



Decoder ontwikkeling staat ook niet stil en nieuw is meestal gelijk aan beter.



Graag wil ik dan ook werken met de laatste versie van decoder. Ik betaal zoals iedereen maandelijks een huurbedrag dus wil ik ook met het beste materiaal kunnen werken.



Kan ik mijn decoder gewoon omruilen tegen nieuwe. Of moet ik hem eerst eens laten vallen om een omruil nummer te bekomen 😃?



Greetz



Moki

Volgens mij zijn de decoders hetzelfde gebleven? Als je HD wil kan je HD pakken.

Het hangt niet af van de decoder maar van de software misschien moet je eens naar updates zoeken.

Maar normaal gezien kan je altijd van decoder veranderen in een Belgacom Shop denk ik.



Mvg,



AmauryM


Je kan je decoder niet zomaar omwisselen in de shop. Kan enkel indien je een defect hebt en dus een omruilnummer van de technische dienst. En dan nog hopen dat in de shop ze hem nog hebben en willen omwisselen tegen een nieuwe.


ik heb nog nooit een probleem gehad met het omruilen van zowel de decoder als de bbox en zelfs niet voor het omruilen van de ruckus naar "stopcontact-draadloos"


Beste Moki,



Hetgeen axs post is correct.



Indien u op vdsl2 aangesloten bent en reeds van HD gebruik maakt is er geen reden om uw decoder om te ruilen.



De software wordt regelmatig van op afstand geüpdatet zodat u steeds van de nieuwigheden van Belgacom tv kunt gebruik maken.



Met vriendelijke groeten,



Eva


Reageer