Gisteren merkte ik dat een geplande opname niet werd uitgevoerd. Ik keek dan naar de categorie Geplande Opnames, en die was leeg, terwijl er eigenlijk wekelijks minstens 10 programma's automatisch ingesteld staan om opgenomen te worden.
Ik wilde dan alles opnieuw instellen, maar als ik op Alle Zenders ging (in het menu voor de TV-gids), dan kwam er alleen iets van mozilla op mijn scherm. De enige programma's die ik kan zien, zijn die van nu, ik kan niet verderzoeken naar de volgende programma's. Er staat dus nu niets ingesteld en ik kan er ook niet aan geraken.
Tweede probleem: de laatste tijd werkt mijn decoder onwaarschijnlijk traag. Als ik hem wil aanzetten, reageert het ding gewoon niet. Belgacom, er is duidelijk nog werk aan de winkel.
Bladzijde 1 / 1
ivm decoder: al eens herstart (stekker uit 1 min wachten, terug in, laten herstarten?)
Op een bepaald moment viel de decoder uit en kwamen er allemaal codes op 't kleine schermpje.
Hij startte dan weer op en na ongeveer 20min wachten stonden m'n opnames er weer op en kon ik ook weer navigeren in de tv-gids.
Vreemd, maar 't werkt dus weer.
Bedankt Kheyvaert voor je reactie!
Hij startte dan weer op en na ongeveer 20min wachten stonden m'n opnames er weer op en kon ik ook weer navigeren in de tv-gids.
Vreemd, maar 't werkt dus weer.
Bedankt Kheyvaert voor je reactie!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.