Beantwoord

Opzegging smart+gsm

  • 6 March 2017
  • 8 reacties
  • 233 Bekeken

Beste,


ik heb een huawei G7 + smart30 die nog zo'n 5 maand loopt. Met de nieuwe abonnementen (tuttimus) zou ik echter een pak goedkoper af zijn. Alleen kan niemand mij vertellen hoeveel opzegvergoeding ik zou moeten betalen. Kan iemand helpen?
icon

Beste antwoord door Marleen 6 March 2017, 15:21

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hier vindt u meer informatie hierover:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_joint/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-met-toestel-stopzetten.html
Daar vindt u ook de link naar de afschrijvingstabel voor uw smartphone: daar zou u moeten zien hoeveel u eventueel nogvoor uw smartphone zou moeten betalen.
www.proximus.be/dms/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/AfschrijvingProximus.pdf?v1=shorturl&v6=afschrijving
Ik zou in dit geval toch eens contact opnemen met de klantendienst of allicht via een medewerker hier eens nagaan wat u het beste doet.
Dag Marleen,

Bedankt voor je antwoord.Ik zoek dus eigenlijk deze tabel, maar voor mijn toestel (Huawei G7) want deze staat niet in deze lijst.
Ik heb al contact gehad met de klantendienst, maar ze zeggen dat ze me daar niet kunnen helpen. Pas als ik mijn abonnement opzeg, kunnen ze zeggen hoeveel ik zal moeten betalen, maar dan kan ik ook niet meer terug blijbaar...
Reputatie 7
Badge +6
Heb je dan ook geen afschrijvingstabel gekregen bij het tekenen van je contract?
Misschien kan men je in een Proximus center meer info geven?
Ik hoop dat een medewerker hier je anders kan verder helpen. Sorry.
Ja, wel gekregen (denk ik) maar vind ze niet meer terug. Proximus center ben ik ook al geweest, tevergeefs
Bij Proximus moeten ze toch de datum weten vanaf wanneer de afschrijving start en daaruit moeten ze toch ook de afschrijving kunnen berekenen?
Eens een privébericht sturen naar het proximus team
> https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +3
Bram,

we hebben net even telefonisch overleg gehad. Dit is makkelijker dan hier over en weer mailen. Hopelijk is alles zo duidelijk.

Vriendelijke groeten

Tina
Reputatie 7
Badge +3
klopt Martin,

is ondertussen ook afgehandeld 🙂
Ik wist het wel dat je de proximus support medewerkers hier op het forum niet moet onderschatten en ze heel veel oplossen 🙂

Reageer