Beantwoord

Opzegging contract

  • 1 December 2016
  • 2 reacties
  • 317 Bekeken

Kan iemand mij vertellen hoe ik vlug en zonder torenhoge kosten mijn contract bij Proximus kan opzeggen?
Ik ben al 20 jaar trouwe klant en tekende vorige week in op Tuttimus. Nu blijkt dat ik als trouwe klant geen aanspraak kan maken op de HD tv of smartphone voor 49 euro, wan de voorraad is op! Ik heb er schoon genoeg van. Het is hen gewoon om je centen te doen. Maar een trouwe klant eens plezieren? Neen!!!! Een regelrechte schande!
icon

Beste antwoord door AntonellaD 2 December 2016, 15:25

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Pieterdeb, denk je dat je bij een andere provider beter geholpen zal worden? Of dat ze je daar meer cadeautjes zullen geven, eens je en "trouwe klant" bent? Bij Proximus wordt je wel beloond voor je trouwheid. Het is misschien niet veel, maar het is toch iets. Kijk maar eens naar je premium punten waar je vanalles mee kan doen. Je krijgt er ook op je verjaardag nog extra cadeau, zodat je sneller aan een totaal komt, waar je jezelf dan iets cadeau mee kan doen.
Bezint eer ge begint, zeg ik altijd. Als je ergens goed geholpen wordt met een goede service, dan zou ik persoonlijk niet veranderen.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Pieterdeb,

Als bestaande klant kan je wel in aanmerking komen voor een smartphone via een gecombineerd aanbod van je gsm abonnement:

http://www.proximus.be/nl/id_cr_jo_sony_lg_huawei/particulieren/producten/r-orphans/sony-lg-huawei.html?rid=res_hp-btf-1_nl_jomobile

Groetjes,

Antonella

Reageer