Beantwoord

Opzegging


Ik schakel over van proximus naar scarlet
een brief ter bevesting van de opzeg per 03/05/2017 ontvangen van proximus
Abonnement mobile overgedragen op 26/04/2017.

17/05/2017 ontvang ik een faktuur tbv 59,73 euro, waarbij de volledige maand mei wordt aangerekend.
In de winkel Marie Joseplein Oostende belt de bediende naar ? en verzekert mij dat de faktuur inderdaad niet correct is en dat er slechts 7,07 euro dient betaald te worden.

's avonds ontvang ik e-mail dat alles opgezegd wordt per 29/05/2017. ??
Ik bel onmiddellijk naar Proximus en na ongeveer 30 minuten komt men ook tot de conclusive dat er een vergissing is gebeurd. Ik krijg case nummer 29560487.

Deze morgen krijg ik een kredietnota van 21,94 euro. Dus weer niet juist.
Er wordt nog altijd 24,88 euro voor vast telefoon mei en 4,47 euro van TV aangerekend.
Volgens de mail is het dossier afgesloten.

Als ik terug telefoneer naar proximus krijg ik te horen dat de case nog in behandeling is en is het einde gesprek.
Moet ik nu weer naar de winkel of moet ik nog afwachten ?
icon

Beste antwoord door NickyL 2 June 2017, 18:04

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Wachten tot die case behandeld is. Dat kan een paar dagen duren.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Mireille,

Dossier 29560487 is inderdaad in behandeling om de facturatie na te kijken.

De bevoegde dienst doet het nodige en zal je verder contacteren, binnen 10 werkdagen.

Groetjes,

HeidiE
Hallo, hier ben ik terug.

Krijg vandaag brief d.d. 29 mei 2017 dat ik uitstel van betaling krijg voor 37,79 euro. (ref 673/5655/823668

Ik vraag geen uitstel van betaling, ik vraag gewoon om een correcte fakuur/kredietnota.

Zo wordt het wel ingewikkeld. Moet ik die brief negeren of is dossier 29560487 hiermee afgehandeld ?

Echt bedankt voor een antwoord hoor😀
Reputatie 7
Badge +4
Dag Mireille,

Er is een creditnota opgemaakt geweest op 29/05 voor 21,94 EUR incl. BTW

Deze zal je nog ontvangen en is in mindering gegaan van de factuur.

Zo is het openstaande saldo nog 37,79 EUR incl. BTW

Mvg,

Koen
Dag Koen, bedankt voor je antwoord. Ik verwijs naar mijn verhaal van 2 dagen geleden.
het openstaande saldo van 37,79 euro is niet juist. ik ben sedert 3 mei overgeschakeld naar scarlet en krijg van Proximus nog een faktuur voor de maand mei. Ben al naar de winkel geweest, heb al telefonisch kontakt gehad.
Vandaag weer die brief uitstel van betaling ???
Is dossier 29560487 afgehandeld hiermee ? of zijn ze er nog mee bezig ?
Reputatie 5
Badge +3
Dag Mireille, retroactive opzeg is gedaan, gaat nog een correctie krijgen! Groetjes, Nicky
Dag NickyL
bedankt voor je antwoord.
Jammer dat het zoveel moeite kost om tot een juiste eindfaktuur te komen.
Groetjes, Mireille
Reputatie 5
Badge +3
Dag Mireille, oprecht excuses voor de situatie! Groetjes, Nicky
Op heden brief gekregen van datum 02/06/2017.
Nieuw dossiernummer 29603159 waarin vermeld wordt dat er een onderzoek gestart is met antwoord binnen de 20 dagen.
Er wordt mij ook gevraagd het niet-betwiste bedrag alvast te betalen. Dit is 7,07 euro, verbruik en abonnementskosten van 1 mei tot en met 3 mei voor wat betreft internet+TV+tel. Dit is vandaag betaald.
Ik beschik over alle nodige dokumenten om mijn opzeg per 3 mei 2017 te bevestigen.
Groetjes
Mireille
Reputatie 7
Badge +3
Bedankt voor de info mireille_025. Een dossierbeheerder contacteert je zo spoedig mogelijk.

Groetjes,

Antonella

Reageer