een brief ter bevesting van de opzeg per 03/05/2017 ontvangen van proximus
Abonnement mobile overgedragen op 26/04/2017.
17/05/2017 ontvang ik een faktuur tbv 59,73 euro, waarbij de volledige maand mei wordt aangerekend.
In de winkel Marie Joseplein Oostende belt de bediende naar ? en verzekert mij dat de faktuur inderdaad niet correct is en dat er slechts 7,07 euro dient betaald te worden.
's avonds ontvang ik e-mail dat alles opgezegd wordt per 29/05/2017. ??
Ik bel onmiddellijk naar Proximus en na ongeveer 30 minuten komt men ook tot de conclusive dat er een vergissing is gebeurd. Ik krijg case nummer 29560487.
Deze morgen krijg ik een kredietnota van 21,94 euro. Dus weer niet juist.
Er wordt nog altijd 24,88 euro voor vast telefoon mei en 4,47 euro van TV aangerekend.
Volgens de mail is het dossier afgesloten.
Als ik terug telefoneer naar proximus krijg ik te horen dat de case nog in behandeling is en is het einde gesprek.
Moet ik nu weer naar de winkel of moet ik nog afwachten ?
Beste antwoord door NickyL
Bekijk origineel