Ik slaag er niet in mijn Volume Pack Unlimited op te zeggen voor mijn internet abonnement. Ik heb al enkele keren telefonisch contact gehad en ze verwijzen mij altijd door naar het opzeg formulier. Ik leg dan uit dat ik niet mijn volledig internet wens op te zeggen maar slechts het Volume Pack Unlimited. Geen probleem, zo gezegd zo gedaan.
Ik heb ondertussen dit formulier al 3x ingevuld en al meerdere malen mensen aan de lijn gehad de laatste 2 maanden. Heeft iemand soortgelijke ervaringen en is er iemand in geslaagd om verder te geraken dan het punt waar ze je voor de nde keer naar een formulier sturen waar geen gehoor aan wordt gegeven?
Bedankt alvast
Bladzijde 1 / 1
Dag An1962
Best kan je dan klantgegevens sturen naar Het Proximus Team. (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit meteen voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Best kan je dan klantgegevens sturen naar Het Proximus Team. (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit meteen voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Je kan het bericht sturen via deze link.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Alvast excuses
Mvg,
Koen
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Alvast excuses
Mvg,
Koen
Dag KoenN,
Ik heb de gegevens doorgestuurd. Bedankt alvast.
Vriendeljke groeten,
An
Ik heb de gegevens doorgestuurd. Bedankt alvast.
Vriendeljke groeten,
An
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.