Opzeggen van Proximus contract incl. verkregen product

  • 3 August 2017
  • 2 reacties
  • 220 Bekeken

Beste,

Vorig jaar (2016) in de maand juli zijn wij overgeschakeld naar Proximus omdat deze voordeliger bleek te zijn. Bij ons contract, hebben we ook een laptop mee gekregen. Door deze laptop, zitten we nu voor twee jaar (dus nog een jaar) vast aan Proximus. Echter zijn we helemaal niet tevreden over de diensten/ kwaliteit van Proximus. Wij hebben hoe dan ook, continu problemen met onze digicorder en internet. Die leidt zijn eigen leventje, neemt op wat het wilt opnemen (series is daarvan een heel groot probleem), internet valt af en toe weg en tot slot was de knop ook nog eens afgebroken van de digicorder.

Wat hebben we nu gedaan, we zijn naar de Proximus winkel gegaan waarbij ze ons, per post, een nieuwe digicorder hebben opgestuurd. Deze heeft mijn moeder geïnstalleerd zoals het hoort. Deze is nieuw van vandaag en we hebben nog steeds niet op een goede manier tv kunnen kijken. Na een minuut of twee begint het beeld te haperen, te flitsen om vervolgens uit te vallen zodat we zwart beeld krijgen. We hebben hiervoor twee keer naar Proximus gebeld, mama heeft de instructies opgevolgd, na een half uur hadden we voor 3 minuten beeld en weer hebben we nu zwart beeld. Zelfs de kabels en al hebben we vervangen en hier ligt het dus duidelijk niet aan.

Vandaag is dus de druppel gevallen en willen zo snel mogelijk overstappen naar een andere provider. Alleen zitten we vast aan dat contract van twee jaar vanwege die laptop.

Mijn vraag aan jullie: wat komt er allemaal bovenop als wij overschakelen naar een andere provider? Ons contract loopt nu al een jaar en 2 maand en de laptop die we gekregen hebben, heeft het sinds kort ook al laten afweten (laadt niet meer op hoe het moet opladen, of laad zelfs niet op ondanks je die de hele dag insteekt. Hiervoor ook al naar Proximus winkel gegaan en zij verwezen ons door.)

Ik hoop dat u begrijpt dat wij het meer dan beu zijn en liefst zonder problemen kunnen overschakelen naar een andere provider?

Met vriendelijke groeten

Ulrike

2 reacties

hebben ze bij proximus bij uw problemen dan nooit een bezoek van een happy house technieker voorgesteld die bij u thuis kan langs komen?
zie > http://proximus.be/happyhouse
Reputatie 7
Badge +6
Hey Ulrike, alvast mijn excuses voor deze lijdensweg. Wat ik zou voorstellen is om eens een afspraak te maken met een 'Happy House' technicus. Deze neemt heel je installatie onder de loep en neemt zijn tijd om deze te verbeteren. Wanneer er bijvoorbeeld problemen zijn met het draadloos netwerk, zal de technicus samen met jou bekijken hoe we deze kunnen oplossen.

Ik zie dat er nog geen enkele interventie heeft plaatsgevonden in het verleden. Ik raad deze 'Happy House' interventie dus zeker aan! Kijk ook eens op www.proximus.be/happyhouse. Als je wilt maak ik meteen met jou een afspraak hiervoor. Als je me enkele data doorgeeft wanneer dit beste voor je past, boek ik voor jou de eerstvolgende afspraak. Je kan steeds kiezen tussen een voormiddag of een namiddag. Indien gewenst, kan je hiervoor ook een privébericht sturen via Het Proximus Team. Laat maar iets weten zodat we dit alsnog kunnen rechtzetten!

Reageer