Ik heb een 2 tal jaar geleden PC security aangevraagd bij Belgacom, dit contract was geldig voor 1 jaar.
Nu zie ik op mijn faktuur dat er nog elke 2 maand 10 euro wordt aangerekend voor deze PC security, maar ik heb helemaal geen toestemming gegeven om dit na het 1ste jaar te verlengen.
Ze gaan er dus vanuit bij Belgacom dat wanneer je niets laat weten je die beveiliging nog altijd wilt! Niet dus!
Nu is mijn vraag hoe is deze PC security moet opzeggen? En wanneer kan dit opgezegd worden?
Wanneer je hier inlogt op de site, kan je enkel maar kiezen om producten/diensten aan te kopen maar nergens vind je hier een link om producten op te zeggen!
Bladzijde 1 / 1
Staat ergens in de het contract dat dit automatisch verlengd werd.
Opzeggen kan via de klantendienst op 0800 22 800.
Opzeggen kan via de klantendienst op 0800 22 800.
wow 10 euro per maand dat is niet mis. Wat doet Belgacom dan wel voor 10 euro per maand dat een gratis security applicatie (zoals Microsoft Security Essentials) niet doet?
Vlgs. mij is dat 10€ per 2 maanden. Krijg je geen tweemaandelijkse féctuur ?
Opties en diensten
Opties en diensten
- Belgacom PC Security (antivirus, antispam): € 5/maand
- Volume pack (extra volume): € 1/1GB
- Volume pack unlimited (onbeperkt volume 2 ): € 7,5/maand
- e-Mail Extra (Bijkomend mailbox van1 GB): € 54,45/jaar
- Always Internet (U kunt steeds online, ook als uw verbinding uitvalt.)
[/list]
Alleen bij Intense is het inbegrepen.
pc security is ook gratis in onderstaande packs met favorite
pack internet favorite + tv
pack internet favorite + telefonie
enkel in pack met die 2 items zoals hierboven staat is het gratis.
de logica hier achter is dat als je een pack hebt met meer dan 2 produkten je al van andere voordelen geniet
mvg
pack internet favorite + tv
pack internet favorite + telefonie
enkel in pack met die 2 items zoals hierboven staat is het gratis.
de logica hier achter is dat als je een pack hebt met meer dan 2 produkten je al van andere voordelen geniet
mvg
Klopt Xenne, bedankt voor de vervollediging. Maar mijn punt was dat het maar 5€ per maand is en geen 10€
graag gegeven, en jij bent bedankt voor de correcte prijs te vermelden van €5 per maand
nog een goeie zon-dag
mvg
nog een goeie zon-dag
mvg
Beste dikkie,
Graag ontvang ik klantgegevens, zodat ik dit kan nakijken.
Dit mag uiteraard ook via een privébericht.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Graag ontvang ik klantgegevens, zodat ik dit kan nakijken.
Dit mag uiteraard ook via een privébericht.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.