Beantwoord

Opzeggen gratis Pack Sport & Leisure

  • 4 July 2016
  • 6 reacties
  • 168 Bekeken

Beste klantendienst, ik heb dit gratis pakket telefonisch opgezegd verleden week woensdag 29/06/2016 via 0800 22 800.
Maar ik haar daar graag een confirmatiemail van gehad.

Met vriendelijke groeten,
Paul
icon

Beste antwoord door Marleen 4 July 2016, 15:29

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hallo,
Ik ben wel niet van de klantendienst, maar:
Heb je al eens gekeken in je MyProximus?
Mijn Producten = Proximus TV = Boeketten = Actief/Beschikbaar? Als het nog Actief staat, wat mij zou verwonderen, kan je het daar deactiveren en krijg je een mail met een bevestiging van de verandering. Als het bij Beschikbaar staat is het gedeactiveerd.
Trouwens die posten verdwijnen dan sowieso uit je TV-Gids en van je TV. ;-)
PS: is het niet Sport and Pleasure? Niet dat dit veel verschil maakt.
MVG
Hallo,
Ik ben wel niet van de klantendienst, maar:
Heb je al eens gekeken in je MyProximus?
Mijn Producten = Proximus TV = Boeketten = Actief/Beschikbaar? Als het nog Actief staat, wat mij zou verwonderen, kan je het daar deactiveren en krijg je een mail met een bevestiging van de verandering. Als het bij Beschikbaar staat is het gedeactiveerd. Trouwens die posten verdwijnen dan sowieso uit je TV-Gids.

Vriendelijk bedankt Marleen voor de tip. Ik had daar eerder moeten aan denken. Ik kan natuurlijk ook gewoon gaan kijken op de TV zelf. Met vriendelijke groeten, Paul
PS: is het niet Sport and Pleasure? Niet dat dit veel verschil maakt.
MVG
Als je via de decoder zelf opzegt krijg je daarvan dan ook een bevestiging via mail?
Reputatie 7
Badge +6
@ Paul: graag gedaan.
@ Elsa, dat weet ik niet. Ik ben zo gewoon aan MyProximus en dat werkt vlot, ook via de klantendienst trouwens, dus.
Inderdaad ik werk ook het liefste via de klantendienst, maar dat mogen we niet te luidop zeggen of er komt niemand meer op het forum 😉
Reputatie 7
Badge +3
Paul, gaat het over het boeket Sport&pleasure ?

groeten

Tina

Reageer