Hallo,
Ik heb zoals een van jullie bediende mij uitgelegd heeft een aangetekende brief gestuurd om mijn abonnement volledig stil te te leggen op datum van 07-08-2017.
Een week nadien heb ik per post een melding van ontvangst gekregen.
Nu ben ik verwonderd dat ik opnieuw een factuur van jullie krijg ik heb terug contact opgenomen met jullie diensten die mij hebben gezegd dat ik de factuur niet moest betalen en dat alles effectief ging stopgezet worden door jullie diensten.
Zou het mogelijk zijn om mij dat per brief te bevestigen zo dat ik op mijn beiden oren terug gerust kan slapen?
M.V.G. Mariacourt Didier
Bladzijde 1 / 1
Dag Dondidi,
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Mvg, Koen
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.