Skip to main content
Hallo,

Ik zou een oude factuur willen opvragen, hoe kan ik dit het beste doen?

Het betreft een factuur van ongeveer een jaar oud.

vriendelijke groeten,

Sven
Hallo,

In uw MyProximus onder Mijn Factuur & Verbruik: Overzicht van mijn facturen: Betaald vindt u een lijst van recente en GEARCHIVEERDE facturen, die u kan inkijken/downloaden. Bij mij gaat dit zelfs terug tot 2014!

MVG

Aanvulling: Indien de factuur niet beschikbaar is in MyProximus, kan de facturatiedienst met uw klantennummer en de datum van de factuur een dossiertje opmaken en u dan alsnog een kopie van die factuur toesturen.
Bedankt Marleen,

Bij gaat dit echter slechts terug tot de factuur van 9 december 2015.
Die vraag komt hier wel vaker voor, en blijkbaar altijd om dezelfde reden dat er niet bij iedereen ver genoeg kan teruggebladerd worden ‼️

Je kan best contact opnemen met de klantendienst/facturatie 0800 22 800 (7/7 tot 22u) of via bericht aan Het Proximus Team
Als de factuur niet beschikbaar is in MyProximys, kan de facturatiedienst aan de hand van uw klantennummer en de datum van de gewenste factuur een dossiertje opmaken en dan alsnog een kopie van die factuur naar de klant opsturen.

MVG
ok bedankt Marleen en Elsa, ik heb een bericht met de nodige info verstuurd naar Het Proximus Team,

groetjes Sven
Graag gedaan.

Prettige dag verder.
@Sven, zonder dank heel graag gedaan.

Reageer