Ik heb geprobeerd via de vragen online, maar kom dan op een navigatie die zegt : "probeer te bellen". Als ik bel kom ik in een menu waar men zegt : als geen van de vorige opties uw vraag bevat druk dan op "3", waarna men zegt : gelieve te bellen of te mailen en de call wordt apgehangen.
Waar kan ik nu eenvoudigweg een duplicaat van een factuur aanvragen ? (ook de verwijzing naar een link "recente betalingen" op MyProximus vind ik niet terug :-/
Dirk
Bladzijde 1 / 1
Het kan zijn dat die dienst niet telefonisch bereikbaar is op zondag, ik stel voor van het morgen nog eens te proberen.
In myproximus.be zie ik alle facturen tot 2 jaar terug. (11/2014)
Normaal moet je ze zien staan onder 'mijn facturen'
Als dit niet werkt dan best op een werkdag bellen.
Of hier een privé bericht sturen naar de Proximus medewerkers.
Normaal moet je ze zien staan onder 'mijn facturen'
Als dit niet werkt dan best op een werkdag bellen.
Of hier een privé bericht sturen naar de Proximus medewerkers.
Het probleem was blijkbaar dat ik 2 nummers op 1 klantenrekening had en de user waarmee ik inlogde is enkel gekoppeld aan 1 nummer en niet de klantenrekening. Nu heb ik dit in orde gebracht & zie ik de 2 nummers + ook een sectie "mijn facturen" ...
Helaas : ze gaan slechts terug tot juni 2016 (en niet december 2015 hetgeen ik nodig heb). Ik zie ook geen scrol bar of button om verder terug te gaan...
Dirk
Helaas : ze gaan slechts terug tot juni 2016 (en niet december 2015 hetgeen ik nodig heb). Ik zie ook geen scrol bar of button om verder terug te gaan...
Dirk
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.