opstarten

  • 15 May 2011
  • 6 reacties
  • 792 Bekeken

heb men box gistere opnieuw opgestart en nu als ik tv-gids, pvr, on demand, etc. wil nemen krijg ik de melding belgacom tv is nog aan't opstarten. Heb de box al 3 maal trug opgestart met telkens het zelfde resultaat. Op de 2 de box kan ik wel in deze menu's maar kan ik niks kijken dat ik opgenomen heb service tydelijk niet beschikaar staat erbij. Wat kan ik hier aan doen ?

6 reacties

Heb je de decoder die aan je heropgestarte bbox hangt al gereset (stekker juit stopcontact en na enig tijd terug steken)?
ja al een paar keer en nu heb ik op de 2 de box hetzelfde probleem had deze ook uitgetrokken en nu kan ik ook niet meer in pvr, tv-gids etc
Reputatie 7
Badge +1
Ik denk dat dit een misverstand is. Bij de nieuwe interface krijg je na een heropstart van de decoder al na een paar minuten beeld en klank, en kun je zappen. De menu's, PVR, TV-gids, info enz. kan je echter eerst nà nog eens 10 à 12 minuten terug bedienen. De melding "Belgacom TV is nog aan het opladen" krijg je dan bij het indrukken van die knoppen zolang die opstarttijd duurt. Als alles terug gebruikt kan worden krijg je nà die tijd een verwittigingsscherm dat alles terug opgeladen en beschikbaar is.
ben al aan't wachten van gisteren middag duurt het zolang eer alles terug is opgestart?
neen, dat is niet normaal. bel eens naar 0800 22 700

mvg
ok bedankt

Reageer