In my proximus sinds enkele weken geen oproepgeschiedenis. Is er een reden voor?
Gr,
Im
Bladzijde 1 / 1
Er komt inderdaad geen uitleg van PX, wie weet lukt het ooit wel eens 😉
anders mss eens proberen door een privébericht te sturen met je vraag !?
anders mss eens proberen door een privébericht te sturen met je vraag !?
Beste gaat dit over de vaste telefoonlijn of de gsm?
Je kan ook best uw My Proximus login doorsturen zodat we alles kunnen nakijken.
Dit mag via het privébericht naar Het Proximus Team.
Alvast de de excuses.
Met vriendelijke groeten
Koen
Je kan ook best uw My Proximus login doorsturen zodat we alles kunnen nakijken.
Dit mag via het privébericht naar Het Proximus Team.
Alvast de de excuses.
Met vriendelijke groeten
Koen
Ditzelfde probleem via dit forum recent aangebracht. Nog steeds geen oplossing.
Dus de oproep-en herlaadgeschiedenis van mijn prepaid card is nog steeds niet te raadplegen, terwijl dat vroeger geen probleem was.
Nu krijg je een aantal parameters die je moet invullen, maar geen enkele geeft info.
Blijkbaar een algemeen probleem, dat nog steeds niet opgelost is .
Dus de oproep-en herlaadgeschiedenis van mijn prepaid card is nog steeds niet te raadplegen, terwijl dat vroeger geen probleem was.
Nu krijg je een aantal parameters die je moet invullen, maar geen enkele geeft info.
Blijkbaar een algemeen probleem, dat nog steeds niet opgelost is .
Inderdaad is algemeen werkt bij verschillenden die ik de vraag gesteld heb ook nog niet, weeral werk aan de winkel !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.