ik gebruik sinds enkele maanden een iphone 6, en een nieuwe simkaart. Ik "mis" sinds dan oproepen. Mensen bellen mij (verschillende operatoren), en ik krijg geen oproep, geen gemiste oproep, niets...Het is al twee keer gebeurd terwijl ik erbij zit, met goede ontvangst, opstaande iphone,... Het gebeurt frekwent overigens.
4 maanden geleden was er op het forum ook iemand met deze vraag. Hoe is dat toen opgelost?
Bladzijde 1 / 1
ben je eventueel in de mogelijkheid om dit te testen met deze nieuwe simkaart in een andere gsm of dit ook zo is.
Beste,
Ik raad je aan om toch even de technische dienst te contacteren met dit probleem. Het kan zijn dat zij zien wat de oorzaak is van deze storing.
Zij gaan wel enkele basisvragen stellen zoals:
- heeft u het toestel reeds volledig herstart?
- heeft u de simkaart reeds in een ander toestel getest?
- Heeft u dit telkens voor op 1 locatie of op meerdere?
- Heef tu reeds uw simkaart vernieuwd in een Proximus winkel?
Graag zo veel mogelijk tijdstippen en informatie over de storing zodat ze gericht kunnen zoeken naar een oplossing.
U kan de technische dienst bereiken op het nummer 0800 22 800 optie 4.
Met vriendelijke groeten,
Marlies
Ik raad je aan om toch even de technische dienst te contacteren met dit probleem. Het kan zijn dat zij zien wat de oorzaak is van deze storing.
Zij gaan wel enkele basisvragen stellen zoals:
- heeft u het toestel reeds volledig herstart?
- heeft u de simkaart reeds in een ander toestel getest?
- Heeft u dit telkens voor op 1 locatie of op meerdere?
- Heef tu reeds uw simkaart vernieuwd in een Proximus winkel?
Graag zo veel mogelijk tijdstippen en informatie over de storing zodat ze gericht kunnen zoeken naar een oplossing.
U kan de technische dienst bereiken op het nummer 0800 22 800 optie 4.
Met vriendelijke groeten,
Marlies
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.