Hallo,
Mijn rekening is sinds vorige week betaald, doch kan ik van betalende diensten en dergelijke geen oproepen doorschakelen. Er komt steeds op 'oproepblokkering ingeschakeld'. Ik heb reeds gecontroleerd in mijn instellingen en dit is niet ingeschakeld. Proximus zal dit dus gedaan hebben. Ook heb ik reeds gebeld naar proximusnummer en daar hoorde ik dat ik geen openstaande rekeningen meer had. Doch had ik ervoor een bericht gekregen dat ik een voorschot moest betalen maar niets meer van gehoord?
Wat doe ik nu?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Hendrik!
Momenteel zie ik geen fouten op uw nummer, hebt u reeds geprobeerd het toestel opnieuw op te starten?
Door de reactivatie van uw nummer is het mogelijk dat er bepaalde diensten op uw SIM kaart niet mee zijn gereactiveerd.
Het herstarten van het toestel kan dit oplossen, graag volg ik het ook verder voor u op.
Mvg,
Wouter
Momenteel zie ik geen fouten op uw nummer, hebt u reeds geprobeerd het toestel opnieuw op te starten?
Door de reactivatie van uw nummer is het mogelijk dat er bepaalde diensten op uw SIM kaart niet mee zijn gereactiveerd.
Het herstarten van het toestel kan dit oplossen, graag volg ik het ook verder voor u op.
Mvg,
Wouter
beste,
dit is nog steeds niet opgelost. Ik kreeg enkele maanden terug een voicemail omtrent een voorschot dat ik moest betalen. Nadat ik de gewone rekening heb betaald daar niets meer van gehoord. kan het zijn dat dit voorschot nog steeds betaald moet worden?
dit is nog steeds niet opgelost. Ik kreeg enkele maanden terug een voicemail omtrent een voorschot dat ik moest betalen. Nadat ik de gewone rekening heb betaald daar niets meer van gehoord. kan het zijn dat dit voorschot nog steeds betaald moet worden?
Beste Hendrik, als ik het goed begrijp, heb je dan nog steeds niet de mogelijkheid om bepaalde oproepdoorschakelingen uit te voeren? Heeft het herstarten van het toestel het probleem dan totaal niet verholpen? Kan je eveneens het betrokken gsmnummer geven? Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.