Skip to main content
Er werd maanden geleden een ticket voor het probleem geopend : IM8168882.

De oproep en herlaadgeschiedenis voor Pay and Go kaarten kon niet meer geraadpleegd worden.

Bij het aanklikken er van in MyProximus kreeg je een foutboodschap.

Nu is het eigenlijk nog een stap verder , nu krijg je volgende boodschap : "U hebt geen toegang tot deze toepassing.

Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing."

Dus een oplossing is er nog niet, en je eigen gegevens daar heb je zelfs volgens deze info geen recht op .



Wanneer wordt dit nu eindelijk eens opgelost. In het verleden ging dit normaal, nu niet meer blijkbaar.



Oplossen kan toch geen maanden aanslepen ? Of wel .....



Ro
Hey Ro,



Bij mij ziet het er al beter uit op

https://admit.belgacom.be/myproximus/nl/Personal/services/My-credit__/history

en geeft het volgende weer:

onder "overzicht" en "herlaadgeschiedenis"

zie ik respectievelijk het bedrag en datum van de herlading en de grafiek van herlading



meer naar onder in de menu

#Oproep- en herlaadgeschiedenis#

kreeg ik eerst de melding

"Omwille van een technisch probleem is de oproep-historiek niet beschikbaar."

maar na een paar keer aandringen, dus de webpagina link enkele keren te refreshen

krijg ik dan toch de oproep geschiedenis van 10/04/2017 tem 19/05/2017



NB: ik heb de Microsoft Edge browser gebruikt

nu nog eens met firefox geprobeerd en net het zelfde soepel loopt het niet na een paar keer de link met een refresh op te vragen lukt het uiteindelijk toch
Niks info , ik krijg nu volgende boodschap : "De pagina verwijst niet op een juiste manier door"

Reageer