Opnemen via tv overal

  • 12 March 2012
  • 9 reacties
  • 627 Bekeken

Reputatie 2
  • Practitioner
  • 48 reacties

Kun je via tv overal.be twee verschillende prog opnemen die in elkaar lopen
Bv : Eerste prog begint om 9 uur en einde is op 10 uur.
Tweede prog begint op 9. 45 uur en einde is om 10.30 uur.
Zo ja waar kan ik deze prog terug vinden???
Groetjes
Beed

9 reacties

Badge +1
Ja dit is mogelijk. De opnames zul je terug vinden op je decoder(tv)
Badge +1
Ik heb dit toch al gedaan en was geen enkel probleem. Je kunt ze normaal terugvinden bij de geplande opnames. Als je ze niet ziet moet je de decoder eens uit het stopcontact halen en opnieuw opstarten. Dan zul je ze normaal wel weer zien staan.
uren ben ik al aan het zoeken om mijn programma's via afstand te kunnen programmeren , ik vind de TV-programma's niet !!!!! met het oude systeem had ik het direct !!!! alle vernieuwingen zijn geen verbetering !!!!!
Groeten Rudy
Reputatie 2
Bedankt om het te melden.Zal het eens uittesten.
Groetjes
Beed
Badge +1
@Rudy: naar tvoveral.be gaan en daar links bovenaan het tabblad Tv-gids aanklikken. Dan krijg je normaal de tv-programma's te zien.
je kan nagenoeg onbeperkt opnemen op afstand Stoer de enige beperking is dat niet alle zenders beschikbaar zijn om op afstand opgenomen te worden. voor de rest, laat u vooral gaan zou ik zeggen.... toch wel het neusje van de zalm dit systeem

mvg
Badge
Inderdaad xenne, ik programmeer altijd mijn programma's op afstand, ze zijn dan ook beschikbaar op mijn beide decoders.

Voor mij is het meer dan het neusje van de zalm ..............
Nog een voordeel van opnames te plannen vanop afstand is dat wanneer men een opname programmeert die soms 2 of 3 keer herhaalt wordt, dat deze opname dan slechts op deze manier één keer wordt opgenomen.

Als je een opname plant via je TV toestel, zoals bijv. "Witse" dat normaal wordt uitgezonden op zondagavond, dan wordt dit nogmaals opgenomen bij de heruitzending op zaterdag, wat via opname vanop afstand kan vermeden worden.

Zoals hierboven vermeld door "xenne" en "computerken", "het neusje van de zalm !"

Hopelijk binnenkort misschien meer zenders om van op afstand te programmeren hé.
Bedankt Carooke , dank zij jou kan ik programmeren van op afstand , vriendelijke groeten Rudy

Reageer