Beantwoord

Opnemen via Proximus tv app


  • Apprentice
  • 9 reacties
Als ik iets opneem via de Proximus tv app op mijn tablet kan ik dit wel bekijken op mijn tablet, maar niet op mijn tv. De opname staat wel in de lijst opnames op mijn tablet, maar komt niet in de lijst opnames op mijn tv.
icon

Beste antwoord door Jimmy O 3 March 2017, 11:38

Bekijk origineel

15 reacties

Dat zal niet iedere keer nodig zijn want als dat gebeurt zal Proximus het moeten grondig nakijken wat er verkeerd loopt, ik hen dit éénmaal moeten doen en achteraf geen problemen meer gehad.
Reputatie 6
Badge +3
Normaal niet, maar als het er niet tussen moest staan mss toch eens herstarten.
Dankjewel voor de hulp. Ik heb dit probleem al langer. is het dan de bedoeling dat ik elke keer de decorder herstart? Dat is nogal omslachtig. Dan is het eigenlijk veel eenvoudiger om via je tv te op te nemen.
Inderdaad is meestal het rebooten (in minder mate is een reset nodig) het wondermiddel bij veel tv problemen 🙂
Reputatie 5
Badge +3
Is toch opgelost door de decoder te herstarten lees ik nu, dus als je dat nog eens voorhebt weet je wat doen.
Reputatie 5
Badge +3
Waarschijnlijk opgelost door de support Px.
Neen, normaal moet dat gelijktijdig werken op je TV.

Alé goed dat het is opgelost.

mvg
Reputatie 6
Badge +3
Neen, ik heb op afstand decoder herstart. Dit zal het probleem geweest zijn dat de lijst niet up to date was.
Ik heb niets gedaan, maar nu intussen is probleem opgelost. Vanmorgen was dat nog niet het geval. Kan het misschien zijn dat dit pas na een bepaalde tijd wordt doorgestuurd.
Zelfs gewoon rebooten kan soms zoiets oplossen.
Reputatie 5
Badge +3
Al eens geprobeerd de decoder te resetten/herstarten.

mvg
Ja, mijn tablet is gekoppeld: staat in de lijst met gekoppelde toestellen. De film is opgenomen. Ik kan hem wel bekijken op mijn tablet en op mijn PC, maar niet op mijn TV. Hier staat hij niet in de lijst met opnames.
Ja, die staat bij de gekoppelde toestellen
Reputatie 6
Badge +3
Kan je het nu nog eens nakijken want ik zie hem wel degelijk opgenomen staan.
Reputatie 5
Badge +3
Is uw tablet gekoppeld aan de decoder? Kan zijn dat dit de reden is?
menu->instellingen->beheer van de toestellen.

mvg.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Gerda,

Kan je mij zo eens een voorbeeld geven van een opname dan kijk ik het even na.

Kan je mij ook je klantennr bezorgen?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg,

OdB

Reageer